KIMUAOharrak

LH1-2-3: Herrira irteera

By 2022/10/19No Comments

Kaixo familia,

Datozen egunetan LH1-2-3 ko ikasleekin 2 ekintza burutuko ditugu herrian. Egun bi hauetan, haurrak zapatilla erosoak eta euria eginez gero euritako ekarri beharko du

LH1

• URRIAK 21 (ostirala) Zelaieta zentrora joango gara ipuin antzeztua ikustera. Ekintza hau  goizeko 9:30etan izango da. Egun honetan, LH1B ko ikasleak EZ DIRA IGERILEKURA joango.
  • URRIAK 26 (asteazkena)  Musika eskola zaharrera joango gara erakusketa girotu bat ikustera. Ekintza hau  goizeko 9:30etan izango da. Egun honetanLH1A ko ikasleak EZ DIRA IGERILEKURA joango.

LH2

• URRIAK 21 (ostirala) Zelaieta zentrora joango gara ipuin antzeztua ikustera. Ekintza hau  goizeko 10:45 etan izango da. Egun honetan, LH2B ko ikasleak EZ DIRA IGERILEKURA joango.
  • URRIAK 27 (osteguna)  Musika eskola zaharrera joango gara erakusketa girotu bat ikustera. Ekintza hau  goizeko 9:30etan izango da.

LH3

• URRIAK 25 (asteartea) Zornotzako aretora joango gara Antzerki bat ikustera. Ekintza hau  goizeko 10:00etan izango da.
  • URRIAK 27 (osteguna)  Musika eskola zaharrera joango gara erakusketa girotu bat ikustera. Ekintza hau  goizeko 11:30etan izango da. Egun honetanLH3B ko ikasleak EZ DIRA IGERILEKURA joango.

Mila esker