PROIEKTUAK

Agenda 2030

Eskolako Agenda 2030 proiektuak Agenda 21 izenekoaren lekukoa hartu du, eta Nazio Batuen Erakundeak bultzaturiko Agenda 2030 delakoaren testuinguruan kokatzen da.

Kiva

2016tik aurrera, Andramari Zornotzako Ikastolak KiVa izeneko programa bat aplikatzen du eskola-jazarpenari (bullying edo berdinen arteko jazarpena ere esaten zaio) aurre egiteko.

Hezkidetza

Hezkidetza da Ikastolak duen beste proiektu garrantzitsuenetariko bat. Beste proiektuek bezala, eguneroko garapena eskatzen du eta soilik horrela hartzen du zentzua

Hizkuntza
proiektua

Andramari Zornotzako ikastolan lantzen diren hizkuntzen ikaskuntzari/irakaskuntzari eta erabilerari dagozkien alderdi guztiak bildu eta haien trataerari koherentzia emango dion egitasmoa da Hizkuntza Proiektua.

IKT

Hezkuntza eraldaketa digitalean murgilduta dago. Andramari Zornotza ikastolak digitalizazio plana martxan du eraldaketa horretan urratsak eman eta Informazio eta Komunikazio Teknologiak (IKT) ikastolako irakaskuntza, ikaskuntza eta ebaluazio prozesuetan txertatzeko.