HAZIAOharrak

HH4-HH5 : Herria irteera

By 2022/10/19No Comments

Kaixo familia,

Datorren astean ekintza bi burutuko ditugu herrian

HH4

• URRIAK 24  (astelehena) Zelaieta zentrora joango gara Ipuin antzeztua ikustera. Egun honetan EZ DA SARRERA MALGURIK egongo. Haurra 9:00etan etorri beharko da.
  • URRIAK 27 (osteguna) Musika eskola zaharrera joango gara erakusketa girotu bat ikustera. Ekintza hau arratsaldez izango da, beraz sarrera ordutegian ez da aldaketarik egongo.

HH5

• URRIAK 26 (asteazkena) Musika eskola zaharrera joango gara erakusketa girotu bat ikustera. Ekintza hau arratsaldez izango da, beraz sarrera ordutegian ez da aldaketarik egongo.
  • URRIAK 28 (ostirala) Zelaietara zentrora joango gara ipuin antzeztua ikustera. Egun honetan EZ DA SARRERA MALGURIK egongo. Haurra 9:00etan etorri beharko da.

Egun bi hauetan, haurrak zapatilla erosoak eta euria eginez gero euritako ekarri beharko du.